یا فاطمه(س)
یا فاطمه(س)
 

و روزها و هنوزها می گذرد

 و ما همچنان

 

 دست هامان خالی است !


ماه رمضونم دارهتموم شد و رو سياهي موند واسه ذغال
 

این جا کلاس درس ماست

اینجا یک ترم بالاتر که می روی

مانتو و مقتعه ات بالاتر می رود

اینجا یک ترم بالاتر که می روی

به قول معروف کلاست بالاتر می رود

اینجا یک ترم بالاتر که می روی

روابط اجتماعی ات (با آقایان) بالاتر می رود

اینجا یک ترم بالاتر که می روی

. . .

عجیب است

سر کلاس ما

جای بالارفتن شعور و ارزش و حیا خالی است


هر روز غیبت می خورد

و سرانجام حذف می شود




وقتي لنگ حمام ميشود مانتو....

واي به روز ماها...

بعد انتظار داريم تو كشور اسلامي امام زمان ظهور كنه....

با چه رويي...؟؟

وقتی می خواهی گناه کنی، سوای چپ و راست


 به بالا هم نگاه کن!


دلم گرفت، روحم پژمرد،

صبر و طاقتم به سرآمد.

از گذشته ها شرمنده ام

و از آینده ها بیمناک.

تنها تسلی من آب دیده است...

اشکی که تقدیم تو می کنم، ای شهید!

آبی که با آن دل خود را شستشو می دهم

و با این وسیله غمهای درونی خود را تسکین می بخشم.

از آتش درونی خود می کاهم

و برای لحظه ای آرامش ضمیر می یابم.

برایمان دعا کنید .

 



نظرات شما عزیزان:

یا تو یا هیچکس
ساعت10:03---27 خرداد 1395
من کمکتون می کنم تا افراد بیشتری از سایت یا وبلاگت بازدید کنند... کافیه سری به سایت من بزنی

آشنا
ساعت20:53---25 خرداد 1395
به عکس شهدا نگاه میکنیم ولی عکس شهدا عمل میکنیم....
احسنت به مطالب پربارتان ..


کتی
ساعت13:32---24 خرداد 1395
عزیزم می دونم افزایش بازدید خیلی هزینه داره اما اگه یه روز سرور وبلاگت به هر دلیلی بالا نیاد چه کار می تونی بکنی به کی دسترسی داری که ازش سوال کنی پس پیشنهاد می کنم به وب سایت من سر بزن پیشنهاد عالی برات دارم که این مشکلات دیگه اصلا نداشته باشی منتظرتم باور کن پشیمون نمی شی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 خرداد 1395برچسب:, توسط بانوی ایران
قابل توجه اونایی که ساکن مطقه ترشیزن حمید سبزواری درگذشت ببخشید که دیر شد شعرخوانی فرزندان یکی از جانبازان در حضور رهبرانقلاب تولد لبیک یا خامنه ای مدافع حرم اهای دشمن سر تیم حفاظت مقام معظم رهبری به شهادت رسید توصیه به احترام شهدا... یک مسابقه
تمامی حقوق مطالب برای یا فاطمه(س) محفوظ می باشد