یا فاطمه(س)
یا فاطمه(س)
 

 مقدمات کار برای انتقال پیکر شهید به تهران با حکم امام جمعه اهواز فراهم شده بود تا ننه علی هم به خانه خود برگردد. امام جمعه وقت شهر اهواز با دفتر رهبر انقلاب، امام خمینی (ره) تماس گرفت و موضوع را با ایشان در میان گذاشت. امام خمینی (ره) دستور نبش قبر و انتقال شهید را به تهران اعلام می‌کند. شاید باور کردنش سخت باشد اما به گفته پدر و مادرم، پیکرشهید بعد 7 ماه در زمان دفن در مزار شهدای تهران سالم بود. انگار همان روز شهید شده بود.

 
*ننه علی مادر تمام شهیدان
 
جنگ تحمیلی شروع شده بود و جوانان زیادی در راه دفاع از میهن به شهادت رسیده بودند. پیکر پاک آنها در قطعه شهدا و قطعه 24 دفن می‌شد و اینگونه بود که ننه علی هم از تنهایی در آمد. ننه علی سر مزار آنها می‌رفت و شروع به خواندن قرآن می‌کرد. تعداد میهمان‌های ننه علی در روزهای پنج شنبه زیاد بود، اما در روزهای دیگر، ننه علی بود و هزاران شهید که برای آنها فاتحه می‌خواند و مزارشان را شست وشو می داد. او نه تنها مادر قربانعلی بلکه مادر تمامی شهیدان شده بود.
 
*رهبر انقلاب از ننه علی خواست به خانه بازگردد
 
شب‌ها و روزها در پی هم گذشتند تا اینکه قربانعلی به خواب مادر آمد و گفت: «ننه برگرد به خانه. من تاب دیدن این همه زجر و زحمت تو را ندارم. اگر دوستم داری برگرد.» ننه علی با دیدن این خواب آشفته می‌شود ولی باز هم نمی‌تواند چشم از مزار فرزندش بردارد. در این ایام، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب به دیدار ننه علی رفت و از او خواست تا به خانه‌اش بازگردد.»
 
و اما در سوم اسفند سال 90 «ننه علی» به دیدار پسرش نائل شد و درگذشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 3 بهمن 1394برچسب:, توسط بانوی ایران
قابل توجه اونایی که ساکن مطقه ترشیزن حمید سبزواری درگذشت ببخشید که دیر شد شعرخوانی فرزندان یکی از جانبازان در حضور رهبرانقلاب تولد لبیک یا خامنه ای مدافع حرم اهای دشمن سر تیم حفاظت مقام معظم رهبری به شهادت رسید توصیه به احترام شهدا... یک مسابقه
تمامی حقوق مطالب برای یا فاطمه(س) محفوظ می باشد