یا فاطمه(س)
یا فاطمه(س)
 

 سیدرضا نریمانی، مداح ولایتی اصفهانی در جلسه هفتگی هیات فداییان حسین نوحه ای باعنوان ” به تو وابسته شدم” در گرامیداشت شهادت جهاد ابن مغنیه خواند.

 

به گزارش صاحب نیوز، سیدرضا نریمانی، مداح اصفهانی در جلسه هفتگی هیات فداییان حسین نوحه ای باعنوان ” به تو وابسته شدم” در گرامیداشت شهادت جهاد ابن مغنیه خواند.

قسمتی از شعر این نوحه:

به تو وابسته شدم تویی که راهو بهم نشون دادی

توی این ظلمت شب ، دوباره ماهو بهم نشون دادی

پرزدی و برکت عمر کوتاهو بهم نشون دادی

تو شهید ابن شهید ، تو جهاد ابن عماد

با نگاه به عکست احساس خجالت میکنم

تو که همسن منی ، تو که همسال منی

یجورایی با تو احساس رفاقت میکنم

دستمو بگیر بهم بها بده

منو هم تو جمع خوبا راه بده

کنار خودت بمن یه جا بده

دانلود فایل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 2 بهمن 1394برچسب:, توسط بانوی ایران
قابل توجه اونایی که ساکن مطقه ترشیزن حمید سبزواری درگذشت ببخشید که دیر شد شعرخوانی فرزندان یکی از جانبازان در حضور رهبرانقلاب تولد لبیک یا خامنه ای مدافع حرم اهای دشمن سر تیم حفاظت مقام معظم رهبری به شهادت رسید توصیه به احترام شهدا... یک مسابقه
تمامی حقوق مطالب برای یا فاطمه(س) محفوظ می باشد