یا فاطمه(س)
یا فاطمه(س)
 

 - وقتی تو تاکسی سوار شدم دیدم یه نامحرم کنارم نشسته، خودمو جمع کردم؛ بهم گفتن امل!!!

 

- وقتی موقع اذان رفتم مسجد دانشگاه؛ بهم گفتن امل!!

- وقتی چادر سرم گذاشتن تا کمتر جلب توجه کنم؛ بهم گفتن امل!!

- وقتی با عشوه و ناز، با نامحرم حرف نزدم؛ بهم گفتن امل!!

- وقتی عکس بدون حجاب و برهنۀ خودمو توی فیس بوک برای کوبیدن لایک های پر از هوس نذاشتم؛ بهم گفتن امل!!

- وقتی زنگ گوشیم بوی پیراهنه یوسفه؛ بهم گفتن امل!!

- وقتی موقع حرف زدن  با نامحرم سرم پایین بود؛ بهم گفتن امل!!

- وقتی پشت رهبرم حرف زدن، رگ غیرتم بالا زد؛ بهم گفتن امل!!

- وقتی بهترین کتاب رمانم شد دا؛ بهم گفتن امل!!

- وقتی توی خونمون ماهواره نداریم چون عقیدم اینه که ماهواره دقیقا همون غارت فرهنگیه؛ بهم گفتن امل!!

- وقتی بزرگترین آرزوم شد شهادت؛ بهم گفتن امل!!

تازه فهمیدم این روزها هر کی از کنارم رد میشه چرا بهم میگه امل؟!

اصلا خدایا شکرت که شدم امل در روزگاری که هر چیز غیر از امل بودن بوی کفر و فساد میده...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 دی 1394برچسب:, توسط بانوی ایران
قابل توجه اونایی که ساکن مطقه ترشیزن حمید سبزواری درگذشت ببخشید که دیر شد شعرخوانی فرزندان یکی از جانبازان در حضور رهبرانقلاب تولد لبیک یا خامنه ای مدافع حرم اهای دشمن سر تیم حفاظت مقام معظم رهبری به شهادت رسید توصیه به احترام شهدا... یک مسابقه
تمامی حقوق مطالب برای یا فاطمه(س) محفوظ می باشد