یا فاطمه(س)
یا فاطمه(س)
 

 میخوام یه انجمن بزنم :)

خوب اگه لطف کنین و قدم سر چشم من حقیر بذارین عضو وبم بشین و توی تایپیک های انجمن هم شرکت داشته باشی، ان شاءالله

که اگه خدا بخواد شاید تو یکی از تایپک هام از مطالب درسی مقطع خودم بزارم

یه دنیا ممنون میشم اگه همکاری کنین

انجمن



نظرات شما عزیزان:

رقیه(دخترچادری)
ساعت13:44---22 دی 1394
وبت عالیه اگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن

پریوش
ساعت13:17---21 دی 1394
من آماده تبادل لینک هستم، اون هم با پیجی که در صفحه اول گوگل هست...منتظرم

موسسه فرهنگی ستام
ساعت21:18---20 دی 1394
سلام همسنگر عزیزم
خیلی وبلاگ زیبایی داری
مخصوصا هدر بالای وبلاگت
فقط اومدم یه خداقوتی بگم که تو جبهه جنگ نرم داری فعالیت می کنی.
شما می تونید از همه مطالب و تصاویر سایت ما استفاده کنید هرگونه کپی برداری از سایت ما مجاز می باشد.
خواهش میکنم شما هم خسته نباشین ممنون که اجازه دادید از وبلاگتون استفاده کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 دی 1389برچسب:, توسط بانوی ایران
قابل توجه اونایی که ساکن مطقه ترشیزن حمید سبزواری درگذشت ببخشید که دیر شد شعرخوانی فرزندان یکی از جانبازان در حضور رهبرانقلاب تولد لبیک یا خامنه ای مدافع حرم اهای دشمن سر تیم حفاظت مقام معظم رهبری به شهادت رسید توصیه به احترام شهدا... یک مسابقه
تمامی حقوق مطالب برای یا فاطمه(س) محفوظ می باشد