یا فاطمه(س)
یا فاطمه(س)
 

امروز می خواهم به شهدا بگویم
که می توانند روی من حساب کنند ...
امروز با افتخار حجابم را در آغوش گرفته ام
و به آن افتخار عجیبی کردم
چون احساس کردم این حجاب همان چیزی است که شهدا از ما خواسته اند.
امروز می خواهم به آنها بگویم
که می توانند روی من به عنوان ادامه دهنده راهشان حساب کنند
و من و سایر دوستانم با تمام وجود با آنها پیمان بستیم که راهشان در دفاع از حریم دین و ولایت را ادامه داهیم.

آری حجاب دختران این سرزمین است
که محقق می کنند.
وصیتنامه سردار شهید رحیم آنجفى که می نویسد:
«خواهرم: محجوب باش و باتقوا،
این شمائید که دشمن را با چادر سیاهتان و تقوایتان می کشید.
حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را مى بینى و دشمن تو را نمى بیند»

این دختران هستند که به
وصیتنامه شهید حمیدرضا نظام عمل می کنند.
که در وصیت نامه اش نوشته است:
«خواهرم، غنچه نهفته در برگ را نچینند.
اگر عمر گل کم است؛
نهفته باش و همیشه گل باش».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 اسفند 1394برچسب:, توسط بانوی ایران
قابل توجه اونایی که ساکن مطقه ترشیزن حمید سبزواری درگذشت ببخشید که دیر شد شعرخوانی فرزندان یکی از جانبازان در حضور رهبرانقلاب تولد لبیک یا خامنه ای مدافع حرم اهای دشمن سر تیم حفاظت مقام معظم رهبری به شهادت رسید توصیه به احترام شهدا... یک مسابقه
تمامی حقوق مطالب برای یا فاطمه(س) محفوظ می باشد