یا فاطمه(س)
یا فاطمه(س)
 

همه ی آدما
روی چیزهای با ارزش زندگیشون
رمز میزارن
روی اون چیزایی که
یه جورایی خیلی شخصی و با ارزشه
مثل گوشی موبایلشون
رایانه شخصیشون
کارت بانکیشون
و خیلی چیزای دیگه ...
منم روی خودم رمز گذاشتم
رمز من چادرمه
و هیچکس این رمزو نمیدونه
جز یه نفر
همون یه نفر که قراره
شریک زندگیم باشه
عشق زندگیم باشه
.

.
همه ی زوج ها
به رسم تأهل و تعهد
حلقه ازدواج دستشون میکنن
ولی تعهد من به عشقم فراتر از اینه
من به عنوان تعهد
حجاب دارم
رمز دارم
چادرمو دارم
چون دلم میخواد
تمام من فقط برای یک نفر باشه
.
شما هم میتونید
برای خودتون رمز بزارید
اگه فکر میکنید
و به این نتیجه رسیدید
که با ارزشید
اگه دلتون میخواد
که تمامتون فقط واسه یه نفر باشه
.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 14 اسفند 1394برچسب:, توسط بانوی ایران
قابل توجه اونایی که ساکن مطقه ترشیزن حمید سبزواری درگذشت ببخشید که دیر شد شعرخوانی فرزندان یکی از جانبازان در حضور رهبرانقلاب تولد لبیک یا خامنه ای مدافع حرم اهای دشمن سر تیم حفاظت مقام معظم رهبری به شهادت رسید توصیه به احترام شهدا... یک مسابقه
تمامی حقوق مطالب برای یا فاطمه(س) محفوظ می باشد