یا فاطمه(س)
یا فاطمه(س)
 

بسم رب و الشهدا و الصدیقین

معرفی مختصر شهید مدافع حرم 

روح الله قربانی 

تاریخ تولد :۶۸/۳/۱

محل تولد:تهران _ دولاب

وضعیت تاهل:متاهل 

فرزند دوم خانواده سردار داود قربانی 

دانش اموخته ي دبیرستان موتلفه 

دانشجوي كارشناسي زبان . 

اعزام به سوریه به عنوان پاسدار نیروی قدس 

شهادت در تاریخ :۱۳ آبان ماه سال ۹۴ 

محل شهادت:سوریه _دمشق_ حلب

محل دفن: بهشت زهرا قطعه ۵۳

نقل_از_همسر_شهید 

همیشه وقتی از ماموریت برمیگشت سعی میکرد نبودنشو برای همه ی جبران کنه،اولین اعزامش به سوریه افتاد به اولین سالگرد ازدواجمان سخت و سنگین بود نبودن روح الله با اینکه قبل از رفتنش تمام تلاش خودش را کرد تا نبودنش را برایم جبران کند،اما خدا خواست و من صبر کردم.وقتی بعد از 59روز از ماموریت برگشت نزدیک اربعین بود قرار گذاشته بودیم حتما به مسافرت برویم ،دو روز قبل از مسافرت دفترچه ی کارهای روزانه اش را باز کرد دیدم تمام کارها و خرید و مایحتاجی که برای این سفر لازم داریم را یادداشت کرده خیلی خوشحال شدم از اینکه دیدم حتی در روزهای سخت کاری به فکر من هم بوده است انقدر از دیدن یادداشتش خوشحال شده بودم که میخاستم از رفتن سفر منصرفش کنم چون میدانستم خیلی خسته است...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 بهمن 1394برچسب:, توسط بانوی ایران
قابل توجه اونایی که ساکن مطقه ترشیزن حمید سبزواری درگذشت ببخشید که دیر شد شعرخوانی فرزندان یکی از جانبازان در حضور رهبرانقلاب تولد لبیک یا خامنه ای مدافع حرم اهای دشمن سر تیم حفاظت مقام معظم رهبری به شهادت رسید توصیه به احترام شهدا... یک مسابقه
تمامی حقوق مطالب برای یا فاطمه(س) محفوظ می باشد